Nu börjar vi om från början!

Istället för att försöka erövra världen så ror jag min eka hem igen. Jag lägger på ett nytt lager av fernissa. Går till Friskis & Svettis och sätter mig i roddmaskinen och ror på snabbare än en tjockispojke sliter omslagspappret av en sin nötig snickers.  Sen, när mina muskler svält en aning, och reklam-t-shirten stramar åt lite hårdare – då. Då vågar jag mig ut på havet igen, eller i alla fall Sisjön eller Götaälvs bräckta vatten.

Jag packar min väska med bananer och varmchoklad, ett paket John Silver utan filter och kanske en porrtidning. För nu jävlar. Nu skall jag ta det här kuklandet med storm! Nu skiter vi i Amerikat! Nu skall det bakas mormorsbullar i Sverige istället!

Tack!

About therickardnilsson

Rickard Nilsson is a a versatile artist from Gothenburg, Sweden. At this blog he will share his latest works.
This entry was posted in General, Photos and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

