Dom kallar oss …

Jag tror fan jag börjar skriva på svenska här istället. Vet inte vad jag skall säga nu. Har skrivit om den här posten tre gånger redan och var just påväg att dra muspekaren över texten och radera alltsammans. Så tillbaka till början. Jag ville ju bara berätta om en människa som inspirerat mig mer än någon annan. En människa som är född i samma stad som jag, uppvuxen i mer eller mindre samma kvarter, allt från Högsbohöjd till Långedrag. En man som jag skulle kunna använda en miljon ord för att förklara men alltid ändå sakna en miljon ord. Istället för att jag ens försöker mig på något som jag inte bemästrar så vill jag be er om att bara titta på detta första avsnitt av “Dom Kallar Oss Artister”, i vilket människan jag just berättat om tar er med till sitt Göteborg.

http://svtplay.se/v/1588316/dom_kallar_oss_artister/del_1_av_12

About therickardnilsson

Rickard Nilsson is a a versatile artist from Gothenburg, Sweden. At this blog he will share his latest works.
This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

